Warszawa, 22 sierpnia 2014 r. – Z zeszytami bywa różnie, o czym już pierwszego dnia szkoły przekonało się Serce. Na szczęście Rozum podpowiada każdemu, korzystając przy tym z najnowszych zdobyczy technologicznych. Nowa kampania agencji Publicis dla Orange z parą popularnych bohaterów zachęca do skorzystania z nowoczesnego zestawu naukowego, w którym do Internetu, także mobilnego, dodawane są tablet i router po symbolicznej złotówce.
“Początek roku szkolnego oznacza zmiany także dla tych, którzy dawno już przestali chodzić do szkoły. Każdego z nas czekają nowe wyzwania, zadania i nieprzewidziane sytuacje. Dlatego na ten wymagający czas i związane z nim różne okoliczności Orange przygotował zestaw pomocy naukowej: Neostradę i Internet mobilny za 69,90, a do tego tablet i router po 1 zł. Serce i Rozum dobrze wiedzą jak go wykorzystać w szkole, a inni mogą się od nich uczyć!” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat oraz w Orange Sport.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Adam Niezgoda (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film IT! Produkcja, postprodukcją obrazu Platige Image, a postprodukcją dźwięku Studio Genetix. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=F2dpTMh8vtg&feature=youtu.be
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zestaw-naukowy-na-nieprzewidziane-sytuacje-w-kampanii-a